Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Όλοι ψάχνουν προσφορές στα σούπερ μάρκετ

έρευνα-ιελκα-όλοι-ψάχνουν-προσφορές-σ-61210

Ο πληθωρισμός και η ακρίβεια τόσο σε ενέργεια, καύσιμα αλλά και βασικά είδη πρώτης ανάγκης έχουν προκαλέσει οικονομική δυσπραγία στους πολίτες που έχουν αναγκαστεί να περιορίσουν αισθητά τους τελευταίους μήνες ακόμη και την κατανάλωση κρέατος όπως το μοσχάρι σύμφωνα με νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ. Η ίδια έρευνα, μάλιστα, αναφέρει πως η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών (84%) ψάχνουν προσφορές στα σούπερ μάρκετ προκειμένου να περιορίσουν τα έξοδα.

Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές ψάχνουν προσφορές στα σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 84% των καταναλωτών τόνισε ότι αναζητά προσφορές και εκπτώσεις στα ράφια των σουπερμάρκετ. Παράλληλα, ποσοστό 75% δηλώνει ότι επιλέγει οικονομικότερες ή φθηνότερες επιλογές προϊόντων, κάτι που αποδεικνύεται από την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το πρώτο τρίμηνο του 2022, η οποία πλησιάζει το 10%.

Αξίζει να τονίσουμε εδώ ότι σύμφωνα με την έρευνα βλέπουμε ότι δύο στους τρεις καταναλωτές έχουν μειώσει τις αγορές σε τρόφιμα.

Πιο συγκεκριμένα, το 67% αναφέρει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου (έναντι 61% στη μέτρηση του Απριλίου).

Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Μειώθηκε η κατανάλωση κρέατος

Το πλέον όμως ανησυχητικό εύρημα έρχεται από την αγορά του κρέατος.

Σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο οργάνωσης κρέατος κο Ν. Φωτιάδη, που μίλησε σε εκπομπή του OPEN, η κατανάλωση στο μοσχάρι έχει μειωθεί τους τελευταίους μήνες κατά 35-40% ενώ τα ίδια ποσοστά μείωσης παρατηρούνται ακόμη και στην κατανάλωση κοτόπουλου.

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ