Ξεχασμένη στο νοσοκομείο η Καλή Καλό: «Πνιγμένη» στα χρέη σε εφορία, ΔΕΗ και ΔΕΚΟ, μόνη και αβοήθητη

Η Καλή Καλό, μία από τις μεγαλύτερες θιασάρχισσες, ζει ένα δράμα, εδώ και έναν μήνα περίπου, καθώς φιλοξενείται σε δημόσιο νοσοκομείο και
ξεχασμένη-στο-νοσοκομείο-η-καλή-καλό-158919

Η Καλή Καλό, μία από τις μεγαλύτερες θιασάρχισσες, ζει ένα δράμα, εδώ και έναν μήνα περίπου, καθώς φιλοξενείται σε δημόσιο νοσοκομείο και κανείς δεν βάζει την υπογραφή του για να πάρει εξιτήριο.

Η 96χρονη σήμερα γυναίκα ξεκίνησε από τη Μάντρα του Αττίκ, παίζοντας ακόμα και με τον Βασίλη Λογοθετίδη, σε ηλικία μόλις 6 ετών, ενώ είναι ο άνθρωπος που έβγαλε στη σκηνή τον Κώστα Βουτσά και τη Μαρινέλλα και έδωσε δουλειά σε εκατοντάδες ηθοποιούς όλα τα χρόνια.

Ακόμα και δημόσια γηροκομεία αδυνατούν να την περιθάλψουν, επειδή έχει να κάνει δήλωση στην Εφορία αρκετά χρόνια, ενώ, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΗ Σπύρο Μπιμπίλα, οι απλήρωτοι λογαριασμοί σε ΔΕΗ και άλλους δημόσιους οργανισμούς είναι υπέρογκοι, με την ίδια να έχει θέμα ακόμα και επιβίωσης.

Όλα άρχισαν πριν από περίπου έναν μήνα, όταν η Καλή Καλό, ύστερα από δική της έκκληση, παρότρυνε τη γυναίκα που τη φρόντιζε να τη μεταφέρει σε νοσοκομείο, λόγω της δύσπνοιας που είχε.

Η Καλλιόπη Καλοχριστιανάκη, όπως είναι το πραγματικό της όνομα, διακομίσθηκε στο νοσοκομείο και το υγειονομικό προσωπικό βρέθηκε πάνω από το προσκεφάλι της.

Σε άθλια οικονομική κατάσταση η Καλή Καλό

Ωστόσο, τα πράγματα άρχισαν να ξεδιαλύνονται, όταν γείτονες της μεγάλης ηθοποιού στην περιοχή της Κυψέλης, επικοινώνησαν με τον Σπύρο Μπιμπίλα, στον οποίο μετέφεραν πως εκτός από τα ενοίκια που έχουν συγκεντρωθεί και δεν έχουν πληρωθεί, το ίδιο συμβαίνει με τους λογαριασμούς των ΔΕΚΟ, ενώ δεν υπάρχει η δυνατότητα να έχει κάποιον που να τη φροντίζει, γιατί οι συνθήκες διαβίωσης για εκείνη είναι πολύ δύσκολες.

Όπως υπογράμμισε ο Σπύρος Μπιμπίλας στην «Espresso» «είναι αλήθεια ότι εδώ και μερικούς μήνες προσπαθούμε να βρούμε κάποια λύση για την τεράστια αυτή μορφή του θεάτρου, την Καλή Καλό. Μια τεράστια θεατρίνα που μπορεί η νεότερη γενιά να μην τη γνωρίζει, ωστόσο έχει γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά της. Επικοινώνησα με την κόρη της στον Καναδά, η οποία μας ανέφερε πως δεν έχει τη δυνατότητα να είναι κοντά της, ούτε μπορεί να κάνει κάτι για τις συνθήκες που ζει η μητέρα της, αποκλείοντάς μας οποιαδήποτε δυνατότητα βοήθειας. Από την άλλη προσπαθήσαμε να τη βάλουμε σε δημόσιο γηροκομείο. Όμως, ούτε αυτό είναι εφικτό, καθώς πρέπει να υπογράψει συγγενής της για να φύγει από το νοσοκομείο, ενώ το γηροκομείο δεν αναλαμβάνει ανθρώπους που δεν είναι τακτοποιημένοι στο σύστημα της ΑΑΔΕ».

Και συμπληρώνει ο πρόεδρος του ΣΕΗ για την Καλή Καλό «το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να επέμβει ο εισαγγελέας και να δώσει λύση, ώστε αυτή η ιστορική μορφή να μεταφερθεί στο Γηροκομείο Αθηνών, ώστε να έχει όλες τις απαραίτητες φροντίδες που της αρμόζουν».

Η σπουδαία ηθοποιός είχε μιλήσει στην «Espresso» και στον Νίκο Νικόλιζα, πριν από μερικά χρόνια, υπογραμμίζοντας «δεν επέλεξα την τηλεόραση και τον κινηματογράφο, γιατί δεν μπόρεσα να έχω την επαφή με τον θεατή. Ο,τι δουλειά και αν έκανα, έσπαγαν ταμεία. Έβγαζα λεφτά με το τσουβάλι, είχα όμως δίπλα μου διαχειριστές, οι οποίοι βρίσκονταν ξαφνικά με διαμερίσματα κι εγώ με χρέη στο ΙΚΑ. Δεν το κρύβω, είμαι σε άθλια οικονομική κατάσταση. Έχω ορισμένες τουαλέτες και θέλω να τις πουλήσω για να μπορέσω να έχω μια μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια, για να έχω μια κοπέλα στο σπίτι μου να βοηθάει που είμαι μόνη».

Η Καλή Καλό δεν κατάφερε να σώσει τον γιο της

Ένα τυχαίο γεγονός με τον γιο της, την ανάγκασε να ξεπουλήσει τα πάντα, προκειμένου να τον κάνει καλά, αλλά τελικά ούτε αυτό το κατάφερε, αφού ο γιος της πέθανε σε νεαρή ηλικία, αφήνοντας τη μόνη.

Τις τελευταίες δεκαετίες της ζωής της, η Καλή Καλό έμενε σε ένα πολύ μικρό διαμέρισμα της Ανω Κυψέλης, έχοντας συντροφιά μόνο τις φωτογραφίες της και τους πρωταγωνιστές τους, όπως τον Κώστα Βουτσά, για τον οποίο είχε σημειώσει εΕίχε πολύ μεγάλο ταλέντο ο Κώστας. Καταρχάς χόρευε απίστευτα και πεταγόταν μέχρι τον ουρανό στις φιγούρες. Αποφάσισα, λοιπόν, να τον βάλω στο πλευρό μου (σχεδόν ως συμπρωταγωνιστή), αν και υπήρχε άτυπη απαγόρευση και εγώ πρώτη έσπασα το εμπάργκο, γιατί ένας πρωταγωνιστής έπρεπε να έχει δίπλα του ένα μεγάλο όνομα. Και ο Κώστας δεν ήταν τίποτα τότε. Και επειδή ήταν πολύ σωστός και ως χαρακτήρας και ως ηθοποιός, τον κατέβασα στην Αθήνα με διετές συμβόλαιο. Θυμάμαι ότι οι πρόβες απαγορεύονταν να πληρωθούν στους θιάσους. Στον θίασο του Περοκέ μού λέει ο Βουτσάς βουρκωμένος: “Κυρία, Καλό, εγώ, όπως ξέρετε, είμαι Θεσσαλονικιός και φτωχαδάκι (τα είχε φτιάξει με τη Στέλλα Στρατηγού προτού αυτή παντρευτεί τον Βοσκόπουλο). Βρήκαμε με τη Στέλλα ένα δωματιάκι πίσω από το Περοκέ να μένουμε, αλλά δεν έχουμε ούτε κρεβάτι να κοιμηθούμε”. Του εξηγούμαι: “Κώστα, θα σου δίνω αυτό το ποσό καθημερινά, συν θα σου επιπλώσω το σπίτι”. Και με τον Κώστα γίναμε φιλαράκια. Και είναι ο μοναδικός που το αναγνωρίζει».

  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ